...we cannot spell s_ccess without "u"...

Monday, April 4, 2011

AREES'11


assalamualaikum..
selamat petang sume.. :)
jumpe lg kn kite.. n3 nie aku nk cter pasal hari anugerah kolej aku..
Anugerah Serikandi 2011 (AREES'11),, berlangsungnye semalam,, 3 april 2011 kt Hotel New York JB..
tp kolej aku laen sket dr kolej org laen,, dorg sume wat dinner ntok hari anugerah nie,, tp ktorg wat hi-tea..
bak kate pengetua kolej aku nie,, "xelok mkn lewat2 mlm"..
btol x kwn2..?? hehe.. (^_^)

sbnarnye,, da lme da ktorg plan mjlis nie.. tp mcm2 halangan ,, cubaan n cabarannye.. tp last2 dpt jgk run kn.. dengan bz nk test,, sempat jgk ktorg bg komitmen ntok program nie..
walaupown penat,, tp seronok.. hehe..
ape yg best pown aku xtaw la..
mkn kot yg bes.. tp ktorg yg jd AJk pelaksana nie bkn sempat nk mkn pown,, setakat rase sket2 je..
xpela,, at least dpt mkn jgk kn..


diana.. aishah..atie..
mkn kt meja vip ke 2..??


warga KDSE yg hadir..
suasana sekitar majlis berlangsung..
(^_^)


dlm majlis semalam,, ktorg ad jemput beberapa org @ grup ntok wat performance.. antaranye nasyid,, nyanyian solo,, tarian India n persembahan silat cekak..
sumenye menarik..


ni grup nasyid..
yg kanan skali 2,, idris.. praktikum skali ngan aku mse kt mtrix dulu..
:)


yg nie plak nyanyian solo..
bes la suara dye ni..
name dye saddam..

persembahan yg len x sempat plak aku nk snap.. huhu..
lepas je program tamat,, ape lg,, ktorg pown bergmbr la.. mne x nye,, mse program kne jd runner je,, xsempat nk berposing.. hehe..
nie la pluang yg dinantikan..


bnyaknya peace.. hehe.. (^_^)


penyanyi jemputan ktorg..
huhu..



it's me.. :)





No comments:

Post a Comment